У практичному посібнику «Нова українська школа: соціально-психологічні технології підтримки», підготовленому колективом лабораторії психології спілкування (зав. лабораторії – доктор психологічних наук, професор Бевз Г. М.) за результатами виконання прикладного наукового дослідження «Соціально-психологічне забезпечення підтримки педагогічною спільнотою та громадськістю реформ у сфері загальної середньої освіти», представлено комплекс соціально-психологічних технологій підтримки педагогічною спільнотою та громадськістю освітніх інновацій: формування довіри до реформування освіти, фасилітації відчуття причетності вчителів закладів загальної середньої освіти до освітніх інновацій, партнерської взаємодії учасників процесу реформування освіти, розвитку рефлексивної культури в освітніх практиках.
Посібник адресовано вчителям, психологам та адміністрації закладів загальної середньої освіти, представникам батьківської громадськості, громадських організацій; викладачам дисциплін соціально-психологічного профілю у закладах вищої освіти та в системі післядипломної педагогічної освіти; керівникам органів управління освітою.