Пінчук О.В. Психологічна просвіта: міжнародний досвід покращення ментального здоров’я та розвитку психологічної культури молоді. Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн. 2024. №6 (219). С.76-79
DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-6(219)-76-79
Публікація розкриває різні аспекти системи захисту ментального здоров’я та психологічної просвіти в розвинених країнах. Методологією дослідження є огляд наукових публікацій щодо психоедукації задля усвідомлення світового досвіду з подальшим використанням в вітчизняних освітніх та соціальних практиках, з метою пом’якшити вплив війни на ментальне здоров’я українців.
Підкреслено важливість психологічної просвіти серед дітей, молоді, батьків, вчителів та соціальних працівників; професійних спільнот, які виконують соціально важливі, складні і небезпечні функції (працівники поліції, МЧС, лікарі, військові та їх родини) та інші. Висунуто тезу, що найбільш ефективна психологічна просвіта має містити також навчання навичкам регуляції емоцій.
Стаття може бути корисною педагогам, шкільним психологам, соціальним працівникам, фахівцям з ментального здоров’я.
Ключові слова: психоедукація, психологічна просвіта, ментальне, душевне здоров’я, ідентифікація і саморегуляція емоцій, життєстійкість