Мельник А., Петренко І. Стратегії взаємодії сім’ї та школи у поствоєнний період : методичні рекомендації / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Київ, 2024. 50 с.
Повномасштабне російське вторгнення порушило природну для демократичного суспільства взаємодію між закладами загальної середньої освіти і сім’ями учнів. На її відновлення спрямовано ці методичні рекомендації, що ґрунтуються на принципі паритетності сім’ї і школи.
Пропоновані стратегії та комунікативні практики мають знайти, на думку авторів, найширше застосування в поствоєнний період, але можуть ефективно використовуватись і сьогодні – у міру створення об’єктивних передумов для їх реалізації.
Адресовано менеджерам освіти, шкільним психологам, соціальним педагогам, учителям і батькам, викладачам та студентам педагогічного і психологічного фаху закладів вищої освіти.