Стратегії взаємодії сім’ї та школи у поствоєнний період : методичні рекомендації

Мельник А., Петренко І.
Стратегії взаємодії сім’ї і школи у поствоєнний період : методичні рекомендації / А. Мельник, І. Петренко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. – Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2024. – 50 с. ISBN 978-966-189-714-3

Повномасштабне російське вторгнення порушило природну для демократичного суспільства взаємодію між закладами загальної середньої освіти і сім’ями учнів. На її відновлення і спрямовані ці методичні рекомендації, що ґрунтуються на принципі паритетності сім’ї і школи. Пропоновані стратегії та комунікативні практики мають знайти, на думку авторів, найширше застосування в поствоєнний період, хоч їх можна ефективно використовувати і сьогодні – у міру створення об’єктивних передумов для їх реалізації. Методичні рекомендації є частиною серії наукових видань під спільною назвою «Сім’я і освіта: стратегії взаємодії».

Адресовано менеджерам освіти, шкільним психологам, соціальним педагогам, учителям і батькам, викладачам та студентам педагогічного і психологічного фаху закладів вищої освіти.

Завантажити: Ред-Метод.Рек_Мельник.Петренко
Завантажено разів: 5, розмір: 1.4 MB, дата: 10 Лют. 2025

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *