Анонс – Круглий стіл “Саморегуляція медіа і демократія: політико-психологічні перспективи”

25 листопада 2021 р. в рамках IХ Всеукраїнської наукової конференції «Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави» відбудеться круглий стіл на тему «Саморегуляція медіа і демократія: політико-психологічні перспективи».

Круглий стіл збирає в одному колі науковців психологів, політологів, медіаескпертів, представників державних органів влади, медіа індустрії, громадськості, що зацікавлені в дальшому демократичному розвитку системи медіа в Україні. Участь в роботі круглого столу візьмуть Олександр Ободович, начальник управління телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції Держкомтелерадіо, Володимир Фесенко, голова правління Центру прикладних політичних досліджень «Пента», Марина Сингаївська, заступник генерального директора Українського національного інформаційного агентства “Укрінформ”,  Діана Дуцик, директорка Інституту медіа та інші поважні експерти, Микола Слюсаревський, директор Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Любов Найдьонова, заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, член Громадської ради при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, Президент Української асоціації медіапсихологів і медіапедагогів, Ірина Губеладзе, Президент Асоціації політичних психологів України.

Учасникам круглого столу пропонується висловити думку і ставлення щодо таких питань:

  • Яким є стан і динаміка розвитку саморегуляції системи медіа в Україні, в центрі і регіонах?
  • Чи існує в суспільстві потреба в якісних і незалежних медіа?
  • Яка роль саморегуляції медіа в політичній системі країни, особливості участі медіа у сучасних виборчих кампаніях?
  • Які існують центри суб’єктності в процесах саморегуляції медіа, їхні здобутки і наміри?
  • Які є проблеми на шляху дальшого демократичного розвитку саморегулювання системи медіа: посилення цензури, криза довіри, зниження якості медіа продукції?
  • Як інтегрувати зусилля для досягнення спільної мети?