Сім’я як носій громадської думки щодо розвитку освіти у поствоєнному суспільстві: практичний посібник Г. Бевз, Л. Боброва, О. Дзюбенко, О. Ловка, І. Петренко, О. Чистяк / за ред. Г. Бевз, Л. Бобрової ; : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2024. – 182 с. ISBN 978-966-189-720-4
Посібник є першим у серії видань «Сім’я і освіта: стратегії взаємодії», спрямованих на підвищення професійної компетентності освітян з питань ролі сім’ї в розвитку освіти, які підготував колектив відділу психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України. Увага акцентується на тих питаннях, які увиразнилися в умовах повномасштабної війни і набуватимуть дедалі більшої ваги в повоєнному суспільстві. Сім’я розглядається як суб’єкт освітнього процесу дитини, покликаний відігравати провідну роль у формуванні громадської думки щодо реформування і розвитку освіти.
Адресовано менеджерам освіти, психологам, учителям, соціальним педагогам, батькам, студентам і викладачам закладів вищої освіти, а також широкому колу осіб, зацікавлених у демократичному розвитку освіти в Україні.
