Сім’я як носій громадської думки щодо розвитку освіти у поствоєнному суспільстві: практичний посібник

Сім’я як носій громадської думки щодо розвитку освіти у поствоєнному суспільстві: практичний посібник / за ред. Г. М. Бевз, Л. Г. Бобрової; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. 2024. – 182 с.

Посібник є першим у підготовленій колективом відділу психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України серії видань, що спрямовані на підвищення професійної компетентності освітян з питань ролі сім’ї в розвитку освіти. Акцентується увага на тих питаннях, які увиразнилися в умовах повномасштабної війни і набуватимуть дедалі більшої ваги в повоєнному суспільстві. Сім’я розглядається як суб’єкт освітнього процесу дитини, покликаний відігравати провідну роль у формуванні громадської думки щодо реформування і розвитку освіти.
Адресовано менеджерам освіти, психологам, учителям, соціальним педагогам, батькам, студентам і викладачам закладів вищої освіти, а також широкому колу осіб, які заінтересовані у демократичному розвитку освіти в Україні

Переглянути

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *