ІІ Міжнародний круглий стіл «Медіаосвітні технології у навчальному процесі»
23 червня 2009 року
Науковці лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології АПН України взяли участь у роботі ІІ Міжнародного круглого столу «Медіаосвітні технології у навчальному процесі»
Науковці лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології АПН України взяли участь у роботі ІІ Міжнародного круглого столу «Медіаосвітні технології у навчальному процесі», що проводився Інститутом вищої освіти Академії педагогічних наук України, Інститутом журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Видавничо-поліграфічним інститутом Національного технічного університету «КПІ» та Міжнародною академією педагогічної освіти 23 червня 2009 року.
Провідний науковий співробітник Баришполець О.Т. представив учасникам семінару лабораторію, її основні здобутки за час існування, зокрема повідомив про підготовку до друку навчального посібника «Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід». Також він проаналізував результати моніторингових досліджень громадської думки щодо проблем медіакультури, акцентував на широкій підтримці громадськістю та педагогічною спільнотою України ідеї впровадження медіа-освіти в середній школі, зупинився на проблемах теорії, організації та методики медіа-освіти.
Старший науковий співробітник Череповська Н.І. презентувала модель медіа-освіти для старшокласників, розроблену в лабораторії. Ця модель була втілена у її авторській експериментальній програмі, що була нещодавно опублікована у педагогічній пресі.
Старший науковий співробітник Мироненко Г.В. об?рунтувала провідну роль медіа-гігієнічних заходів у збереженні здоров’я користувачів новітніх інформаційно-комунікаційних технологій.
Молодший науковий співробітник Сергійчук Г.В. виокремив перспективні напрями досліджень медіакультури на перетині інформаційного та освітнього просторів, зокрема наголосив на необхідності підготовленості вчителів до неформальної медіа-просвітньої діяльності.
Зацікавленість учасників круглого столу викликали також доповіді інших співробітників лабораторії: Гончаренка Д.М. «Медіа-технології у формуванні образу повсякденності у сучасної молоді», Сташука Д.І. «Медіа-освіта як інструмент формування критичного автономного мислення особистості».
Лабораторія започаткувала співпрацю із Асоціацією діячів кіноосвіти та медіа-педагогіки України.
Матеріали семінару будуть видані збірником. |