Психологічні ресурси взаємодії школи, сім`ї, громади : практичний посібник / за ред. Г . М. Бевз, М. С. Каніболоцької; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. – Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. – —- с.
У посібнику представлено психологічні ресурси взаємодії школи, сім’ї, громади, що полягають у становленні довіри і почуття причетності, відкритості до сприйняття інформації та специфіки інформування учасників освітнього процесу, рефлексивної культурі й діалогу заінтересованих у реформі освіти сторін.
Розкрито спільні та відмінні характеристики у проявах рольових позиції акторів освітнього процесу. Представлено іноземний досвід впровадження освітніх реформ.
Адресовано менеджерам освіти, психологам, вчителям, соціальним педагогам, батькам, представникам органів самоврядування та громадських організацій, державним службовцям, викладачам системи післядипломної педагогічної освіти та широкому колу зацікавлених цією проблематикою читачів.
