Гриценок Л. І., Капустюк О. М. Соціально-психологічне супроводження діалогу між учасниками реформування загальної середньої освіти: методичні рекомендації / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Київ, 2021. 53 с.
Методичні рекомендації підготовлено за результатами виконання наукової роботи за темою «Соціально-психологічне забезпечення підтримки педагогічною спільнотою та громадськістю реформ у сфері загальної середньої освіти».
Представлено комплексну соціально-психологічну технологію супроводження діалогу між учасниками реформування освіти – КСПТ «КІТ-ПРО», розроблену і апробовану науковцями лабораторії психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.
Окреслено умови, принципи і критерії реалізації технології, описано особливості застосування гугл-інструментів для забезпечення експертного оцінювання результатів групової роботи та налагодження ефективного зворотного зв’язку.
Адресовано вчителям, психологам-практикам, соціальним педагогам, управлінцям, викладачам, студентам, учням, батькам, представникам громадських організацій та широкому колу зацікавлених цією проблематикою читачів.
