Інститут соціальної та політичної психології НАПН України розпочинає цикл міні-вебінарів «Медіагігієна під час пандемії COVID-19»

Інститут соціальної та політичної психології НАПН України розпочинає цикл міні-вебінарів «Медіагігієна під час пандемії COVID-19»

В сучасному світі навички медіагігієни мають стати невід’ємною складовою загальної культури, так само, як і звичайні гігієнічні практики на кшталт миття рук.

В рамках Відкритого проекту психологічної підтримки і допомоги населенню під час пандемії COVID-19 «ОНЛАЙН-КОЛО» Інститут соціальної та політичної психології НАПН України спільно з Українською асоціацією медіапсихологів та медіапедагогів розпочинає цикл міні-вебінарів на тему «Медіагігієна».

Автор та ведуча циклу – Найдьонова Любов Антонівна, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, лауреат Державної премії України з науки і техніки (соціогуманітарні науки, 2019). Автор спеціалізованих навчальних програм для журналістів і психологів, керівник секцією «Медіапсихологія» Київської малої академії наук учнівської молоді. Має п’ятнадцятирічний досвід медіапсихологічних досліджень і наукового керівництва експериментальною медіаосвітою в Україні, розроблені і впроваджені рекомендації для медіавиробників.

Розклад та тематика вебінарів:

15 квітня: Медіагігієна і медіаімунітет: психологічні виклики карантину та інфодемії. Психологічні ризики і ресурси карантину. Психологічні небезпеки інфодемії. Медіапсихологічні феномени карантину. Примхлива динаміка інформаційного простору. Тривожний інформаційний вир. Медіаімунітет. Форми медіагігієни. Подвійна медіапсихологічна динаміка – як опанувати інформаційні загрози і саморегулювати інформаційну поведінку. Медіафільтри. Медіадієти. Сенсорне перезавантаження.

22 квітня: Медіагігієна дистанційної роботи. Трансформація звичної комунікації і стосунків в умовах соціальної самоізоляції та тривожного інформаційного виру. Медіапсихологічні феномени віддаленої роботи. Медіаризики прозорості меж приватності. Кібербулінг і медіанасильство. Медіагігієна: захисні психологічні «маски і спецзахисти». Самоорганізація і синхронізація часу і простору на різних дистанціях. Емоції і мислення у медіа-опосередкованій дистанційній груповій роботі, веденні перемовин, управлінні процесами. Медіатравматизація і посттравматичне зростання.

29 квітня Медіагігієна освіти. Рефлексія вимушеного буму дистанційної освіти. Телеосвіта і відлуння в соціальних мережах. Некритичне критичне мислення і дефіцити логіки: повернення до психології мислення. Медіапсихологічні феномени освітніх інновацій та екзистенційні пошуки і переосмислення: у чому сенс (не)дистанційної школи? Мотиваційні прірви дистанційної освіти. Медіапсихологія навчальної мотивації і медіагігієна. Як привчати дитину і підлітка до медіагігієни. Сімейна медіаосвіта. Медіагігієна під час карантину: як допомогти дитині і підлітку, враховуючи вікові психологічні особливості кіберсоціалізації та індивідуальні особливості інформаційної поведінки. Нові виклики для медіаосвіти.

Слухачі вебінарів матимуть змогу ставити запитання. Автору найкращого запитання буде презентовано книгу з автографом автора.

Вебінари відбуватимуться на платформі Zoom. Вхід вільний за умови попередньої реєстрації.

Зареєструватися для всіх зустрічей можна лише один раз, запрошення після реєстрації за посиланням: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZEuce2sqTsqE9NR980SyHObofqdQ_Sdg32e.

Початок о 17.00.